About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

zondag 4 juli 2010

Vamos Rafa!!!

Rafael Nadal heeft het hem weer geflikt. Hij mag voor de 2de keer Wimbledon op zijn palmares schrijven.

Het ging niet altijd op rozen maar Rafa vecht altijd terug. In de finale moest hij tegen de Tsjech Berdych spelen. Berdych, waar ik eerlijk gezegd nog van gehoord had, speelt een heel goed seizoen. Hij bereikte de halve finale van Roland Garros en nu de finale van Wimbledon. Tegen Nadal op topniveau kon hij echter niet op.

We moeten eerlijk zijn zoals de afgelopen jaren zaten de meeste tennisfans te wachten op een finale Federer-Nadal. Spijtig genoeg kwam die er niet door een vroege exit van Federer in de kwartfinales. De weg lag dus open voor Rafa voor een 2de titel.

De match op zich was niet zo speciaal. Er zijn een paar heel mooie punten gemaakt maar als Nadal een tandje bij stak kon Berdych niet meer volgen. Beiden hielden hun opslag tot Nadal besloot dat het genoeg was geweest en door de opslag van Berdych ging. Dit gebeurde drie keer dus einde verhaal.

Nadal is nog maar 24 jaar heeft al 8 grandslams, denk ik toch, op zijn naam staan. Na zijn zege op Roland Garros is hij ook weer het nummer 1. Ga zo door Rafa!!!



3 reacties:

Ine zei

boeee! :p

ik was voor Berdych (goede speler trouwens, heeft toch al wat bereikt de laatste tijd en zal het nog ver brengen)

maar ja inderdaad Nadal is sterk hè

Hippie101 zei

Op dit moment is hij gewoon de sterkte speler! De ballen die hij soms terughaalt zijn fenomenaal!

Ine zei

En nonkel Tony zal ook vree content zijn