About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

vrijdag 9 juli 2010

Andrés Escobar


Ik volg het WK voetbal niet echt. De finale zal ik wel volgen en af en toe zag ik ook wel eens iets. Zo heb ik het verhaal gezien van Andrés Escobar.

Andrés Escobar was een Colombiaanse voetballer. Colombia is een heel gevaarlijk en staat bekend om zijn drugs. Het Colombiaanse team had zich geplaatst voor het WK 94' en er werd van hun verwacht dat ze dat zouden winnen. Het liep anders uit dan verwacht.

In de eerste ronde waren ze al zo goed als uitgeschakeld ze hadden nog 1 match om het tij te keren. Alles ging redelijk goed tot de bal afwijkt op Escobar en in doel beland. Exit Colombia.

Escobar was wel aangedaan door dit alles maar liet zich niet doen. Het leven ging gewoon verder. Eén week na het WK ging hij samen met een paar vrienden naar een discotheek. Toen hij laat op de avond naar huis wou terugkeren werd hij neergeschoten met 12 schoten. Bij elk schot zou de aanvaller GOAL! hebben geroepen.

0 reacties: