About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

woensdag 14 juli 2010

Dos Cervezas

Vandaag is er een mijlpaal aangebroken in mijn korte leventje. Ik ben vandaag namelijk 16 jaar geworden. Op die leeftijd gaan er vele deuren open.

Drinken is legaal
16+ films (niet dat ik met de leeftijd rekening hield)
Bromfiets (al zie ik mezelf nog niet direct met zo'n ding rijden)
...

Tijd om een feestje te bouwen. ;-)

3 reacties:

Lien zei

Alé zeg!
Feliz Cumpleaños é! :)
Geiet er maar van!
veel plezier!

Hippie101 zei

Dank u. :)

Ine zei

oeioei

een dag te laat
maar daarom niet minder gemeend
HIP HIP HOERAATJES!

grote jongen al!