About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

vrijdag 2 juli 2010

Here comes the sun

De warmste dag van het jaar is aangebroken. Het is veel te warm naar mijn zin. Ik weet dat ik nu als een zaag klink. In de winter is het te koud en in de zomer te warm. Toch het klopt volgens mij.

Gisteren ging ik samen met mijn broer gaan wandelen door de metropool(deze zomer zijn we van plan af en toe een wandeling te maken) en het was heet. Toen we vertrokken was het buiten 32°C denk ik. We liepen in een bosrijk gebied waar er bij gevolg veel bomen waren doch dit weerhield de zon er niet van de aarde en zijn bewoners te bakken.

Vandaag kon je echt geen klop uitvoeren. Warmte is aangenaam maar laten we alsjeblieft bij 25°C houden. Boven de 30°C is er voor mij een beetje over.

2 reacties:

Ine zei

ik geef je volledig gelijk! ;)

ik kan niet goed tegen de warmte en gisteren wast fameus niet naar mijn goesting dus 25°C lijkt me een sterk plan!

Hippie101 zei

Great minds think alike. ;)