About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

dinsdag 27 juli 2010

De giftige pen van Arsène Bromput I

Arsène in het zwembad

Beste badmeesters,

Als we eerlijk zijn hebben jullie eigenlijk best wel een mooie job. Heel de tijd op een stoeltje zitten te rusten. Af en toe eens een opmerking geven. Het moet wel gezegd worden dat als jullie iets moeten doen het van cruciaal belang is. Jullie staan dan ook altijd paraat om iemand te helpen (al valt dat niet altijd op te merken aan jullie houding). Als jullie er moeten staan dan staan jullie er ook. Toch zou het fijn zijn moesten jullie ook op de kleinere details letten zoals er gisteren 1 voorviel.

Een klein jongetje was net iets te enthousiast toen hij richting de buis trok. Hij was onvoorzichtig op de spekgladde trap en viel recht op zijn snuit. 1 van de badmeesters van dienst vervulde zijn plicht en verzorgde de jongen. Dat werkje zit er ook op dacht hij. Nee toch niet helemaal. Het onfortuinlijke jongetje had namelijk een bloedspoor nagelaten. Als de badmeester echt bij de pinken was geweest dan had hij dat bloedspoor ook opgeruimd. Blijkbaar hebben sommige badmeesters nog veel te leren.

mvg

Arsène Bromput

0 reacties: