About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

maandag 9 augustus 2010

Toeval

Gisteren keek ik naar de film Blow Out met John Travolta. Op het einde van de film gebeurde iets toevalligs wat de film nog wat meer cachet gaf. Eerst zal ik het verhaal kort samenvatten anders kan het nog wat verwarrend worden.

John Travolta is een geluidsman en hij is ’s avonds bezig met geluiden op te nemen. Net die avond is hij getuige van een ongeval. Een auto krijgt een klapband en rijdt een rivier in. Travolta kan nog één iemand, een jonge vrouw, uit het wrak redden. Hij brengt haar naar het hospitaal. Even later valt de politie binnen. De overledene blijkt een populaire presidentskandidaat te zijn en het meisje moet verdwijnen voor de pers er weet van krijgt. Alles wordt afgedaan als een ongeluk maar Travolta hoort op zijn tape een geweerschot voor de klapband die ontploft. Niemand wil hem helpen dus besluit hij samen met het meisje zelf op onderzoek te gaan.

Om een lang verhaal kort te maken. De schutter kan het meisje vinden en ontvoerd haar. Hij klimt op een dak om haar te vermoorden. Travolta wil haar redden maar het is net een feest in de stad waardoor hij opgehouden wordt. Hij komt net te laat. De moordenaar kan hij nog vermoorden. Net als hij het meisje in zijn armen neemt start er vuurwerk van het feest. Net op dat eigenste moment start er ook vuurwerk in Eke-City. Wat er te vieren veel geen idee? Het gaf de film toch nog dat beetje extra.

0 reacties: