About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

vrijdag 6 augustus 2010

Even de balans opmaken

Na een jaartje Last.fm maak ik even de balans op.

Totaal aantal plays: 22815 plays

Meest beluisterde artiest: Pearl Jam (1342 plays)

Meest beluisterde nummer: Black (remix) van Pearl Jam (54 plays)

Shouts: 1015 shouts

Groepen: 18 groepen

Zelfgemaakte groepen: 7 groepen

Vrienden: 16 vrienden

Meest mee contact genomen vriend: Lovecourt

Forum Post: 152 posts

Loved Tracks: 102 tracks

Playlist: 1

Events in 2010: 5 concerten

Journals: 10

Aantal artiesten: 467 artiesten

Ontbrekende letter in artiestenalfabet: de x

Conclusie: Pearl Jam is nog altijd nummer 1. Veel nieuwe vrienden gemaakt waarvan er 2 ook deze blog volgen. :) Heel veel nieuwe muziek ontdekt in dat korte jaartje. Op naar het volgende jaar.

0 reacties: