About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

maandag 2 augustus 2010

Arsène en gelboy

Beste Meneer Coninx,

Hoewel ik geen groot voetbalfanaat ben stem ik mijn beeldbuis toch altijd af op Studio 1. Een volledige match is niet echt zo mijn ding maar de korte samenvatting gaan er bij mij nog wel in. Het probleem is dat telkens ik naar mijn programma wil kijken ik u zie verschijnen en dan is mijn dag om zeep. Ik kan u namelijk niet af.

Allereerst zou ik graag u klederdracht eens onder de loep willen nemen. Vroeger droeg u echt altijd belachelijke pakjes waardoor een komisch effect ontstond. Nu draagt u zo goed als altijd een stijlvol pak. Hetgeen mij een beetje dom lijkt voor een presentator van een voetbalprogramma. Daar naast doet u veel te veel gel in u haar. Hierbij maak ik graag de verwijzing naar de televisie Friends waar één van de personages, Ross, ook teveel gel in zijn haar doet. In tegenstelling tot u is hij wel een sympathieke vent.

Daar bovenop hebt u een te hoge dunk van u zelf. U zegt dat u geen jaloezie kent, u stoeft dat u dochter tweetalig is en u zegt dat u nog nooit een beroepsfout heeft gemaakt. Volgens mij bent u dan wel selectief blind hoor. Ik zeg niet dat er elke uitzending iets misloopt maar toch heel vaak. Daarom verzoek ik u de fakkel door te geven aan de jongere garde presentatoren. Aangezien u geen jaloezie kent zal dit wel geen probleem vormen. Dank bij voorbaat.

mvg

Arsène Bromput

0 reacties: