About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

vrijdag 13 augustus 2010

Arsène op de trein

Beste treinreiziger,

Als u de volgende keer weer gebruik maakt van het openbaar vervoer zou ik het appreciëren moest u u rijtuig thuis laten. U zit nu eenmaal al in een ruituig. Nog eentje extra zorgt voor overlast en u zit niet alleen op de trein. U maakt gebruikt van het openbaar vervoer en dat openbaar staat niet voor niets in die naam. Dat betekend dat iedereen er gebruik van kan maken. Bovendien probeert men de reizigers, waaronder ik en uzelf zich ook bevinden, het zo makkelijk mogelijk te maken. Zo heeft men zitplaatsen in het voertuig geplaatst. Vaak zitten de wagons dan ook vol omdat wij een zittende maatschappij geworden zijn. Ik hou niet zo van die drukte maar wel van zitten dus daarom zet ik mij meestal in het middenstuk. Het is niet alleen rustiger ik zit ook vlak voor het portier. Die plaats bevalt mij wel maar laatst lede kon ik daar niet gaan zitten en niet omdat er al iemand zat. Nee, zou ik er geen spel van maken maar nu wel. U had heel strategisch u fiets tegen de stoeltjes in het middenstuk geplaatst. Hierdoor blokkeerde u de toegang naar de stoeltjes voor u medepassagiers. Het is de bedoeling dat u de fiets achter laat in het station niet dat u hem meeneemt. Ik hoop dat dit voorval zich in de toekomst niet meer zal afspelen.

Mvg,

Arsène Bromput

0 reacties: