About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

dinsdag 17 augustus 2010

Black - Out

Gisteren zat ik nog even op de computer voor ik slapen ging. Het was iets na twaalf toen plots de elektriciteit uitviel. Een beetje paniekerig zocht ik de lichtschakelaar die niet meer werkte. Ik deed mijn deur open en ging naar mijn broer zijn kamer. Hij had nog licht dankzij zijn laptop. Ik keek even door de ruit en zag dat heel de buurt plat lag. Binnen de twee minuten was alles alweer in orde maar het was toch schrikken. Pas dan zie je hoe afhankelijk de mensen zijn van elektriciteit.

0 reacties: