About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

woensdag 25 augustus 2010

Er is vooruitgang

Het originele plan van Jimi & The Marmelade Sky Band voor deze zomer was een plaat maken en doorbreken maar dat blijkt toch iets te hoog gegrepen. We hebben namelijk nog maar een stuk of 3 repetities gehouden deze zomer. De 2 vorige keren leverde dat weinig op maar deze keer kan ik met trots melden dat we er op vooruit zijn gegaan. Misschien is dat ook omdat ik nu een professioneel schudei ter mijner beschikking heb.



De bedoeling was om van de vorige nummers, die op niet veel trokken, iets moois te maken. We hadden een dus een basis om op voort te bouwen. We begonnen altijd met 2 instrumenten en daarna namen we er weer andere instrumenten over op. Dit leverde uiteindelijk een mooie kakofonie op.

Omdat ik nu in de ban ben van Johnny Cash hebben we ook een cover van "The Wall" opgenomen maar aangezien ik niet kan zingen is die nog niet uit voor het grote publiek.

Het is eigenlijk voor het eerst in de geschiedenis van Jimi & The Marmelade Sky Band dat we muziek hebben gemaakt. Aangezien we nog net geen jaar bezig zijn begon het wel eens tijd te gaan worden.

We hebben nu een stuk of drie deftige nummers dus min of meer een EP. 1 ding staat al vast de EP, die ooit gaat wel eens zal uitkomen, zal "Eke-City Stories" heten.

Mensen die naar ons willen luisteren kunnen terecht op onze Myspace of op Last.fm waar er twee gratis downloads te vinden zijn.

Ik hou jullie op de hoogte van verdere vorderingen van de band. :)

0 reacties: