About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

donderdag 26 augustus 2010

Jimi's Daydream

Vandaag was het de 2de repetitie in 2 dagen tijd van Jimi & The Marmelade Sky Band. Met het einde van de vakantie in de aantocht besloten we nog een eindspurtje in te zetten.

Aangezien we gisteren bergen werk hadden verzet door een stuk of 4 prachtnummers te schrijven besloten we vandaag om aan de promotie van de band te werken. We hebben een videoclip gemaakt.

Het verhaal is heel simpel. Jimi is aan het studeren maar valt in slaap en wij volgen zijn dromen. We hebben kinderachtige tekeningen gemaakt als achtergrond en de hoofdrolspelers zijn tekeningen op een potlood geplakt. Net als in de oude films hebben we ook gebruikt gemaakt van bordjes om het verhaal te verduidelijken. Enjoy!

0 reacties: