About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

woensdag 28 april 2010

Mijn USB speelt graag verstoppertje

Voor de zoveelste keer was ik mijn USB stickje kwijt. Ik ben nogal een sloddervos dus moet ik telkens mijn hele kamer onderste boven halen als ik iets moeten zoeken. Deze keer was geen uitzondering. Tussen alle bladen op mijn bureau, boeken in de kasten, Cd’s enz. heb ik gezocht en niets gevonden.

Laatste keer dat ik mijn stickje kwijt ben geraakt heeft het ongeveer 2 weken geduurd voor ik het terug gevonden heb. Dat is nu eenmaal het risico als je een USB koopt die graag verstoppertje speelt.

Na een ware klopjacht vond ik hem dan toch achter een hoopje Cd’s.

Binnen 3 weken ben ik hem misschien weer kwijt maar mijn kamer zal ik niet opruimen. Het was niet de eerste keer en zeker niet de laatste keer. Maar aangezien ik ook graag verstoppertje speel vind ik het allemaal niet zorg. Al zou ik mij volgende keer wel eens willen verstoppen.

0 reacties: