About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

dinsdag 6 april 2010

Jimi & The Marmelade Sky Band


Zoals ik al eerder vermeld heb in een vorig blogbericht zit ik in een band. Ik kan geen enkel instrument spelen. Doch dit houd mij niet tegen.

Ik noem mij ook de manager van de groep. Veel valt er niet te managen maar ik heb wel voor de pagina op Last.fm gezorgd. :)

Het ander lid van de groep is Bart Coene. Hij kan wel een instrument bespelen en zingt. Ik heb nog niet gezongen maar binnenkort ga ik het toch maar eens proberen. Ondanks dat ik geen enkele noot muziek kan spelen. Heb ik al op een piano en een Ukelele gespeeld tijdens de eerste opnames (te horen op Sleepy Chanson). De nummers werden er grotendeels door verpest maar tof was het wel.

Meestal schrijven Bart en ik een idiote tekst en verzinnen daar dan een passende melodie bij. Voor de opnames zijn er nooit concrete plannen. Soms is het zelf pure improvisatie.

De naam van groep verwijst naar 2 dingen. Jimi verwijst naar wijlen Jimi Hendrix en The Marmelade Sky Band verwijst naar The Beatles (Lucy In The Sky With Diamonds)

Het doel van deze band is niet de wereld te veroveren, al verkondigen we dat wel, maar plezier maken. Als er dan nog eens mensen zijn die het goed vinden zoveel te beter.

Hier nog de link naar onze myspace als jullie willen horen hoe slecht we klinken. :)

0 reacties: