About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

dinsdag 13 april 2010

Hans Teeuwen & The Painkillers @ Vooruit

Eindelijk was het zover! Hans Teeuwen live in de Vooruit.

Toen het licht uitging in de zaal kwamen eerst The Painkillers op het podium. The Painkillers zijn de begeleidingsband van Hans Teeuwen. Ze speelden eerst een nummer pure jazz nog zonder Teeuwen. Je kreeg meteen te zien hoe getalenteerd zijn band wel is. Daarna kwam Hansje mooi in pak het podium op.

Tijdens de show bleek dat Teeuwen een heel energiek ventje is. Bovenop zijn gezang kregen we ook nog eens een hele dansvoorstelling van hem.

Ook al was het een muzikaal optreden van Hans de humor was nooit ver weg . Daarnaast weet ik nu dat je ook tijdens zijn muziekoptredens niet veilig bent op de 1ste rij. Verschillende vrouwen op de 1ste rij moesten het ontgelden.

Zoals ik al zei was de humor niet ver weg. De teksten, allemaal zelf geschreven door Hans, waren op sommige momenten hilarisch. Een bepaald nummer was een ode aan de vagina. Een heel upbeat nummer waarbij gewoon zong van I Like Your Cunt. Toen vielen alle instrumenten weg behalve de piano. En alsof het een gevoelige ballade was zong de pianist dan verder.

Een klein minpunt was de “relatieve” kortheid van de set. Hij was eigenlijk niet zo kort maar de set van Frank Boeijen was de dag daarvoor een beetje uitgelopen dus de illusie werd wel opgewekt.

PS: Ik heb geprobeerd de setlist terug te vinden maar zonder resultaat. Dit is mijn poging. Ze staan wel niet in de juiste volgorde.

1) Give It To Me Straight
2) Dr. Hemmington Song
3) Hardware Store
4) Weak Spot
5) Letter To My Enemy
6) Don’t Shine That Light
7) Good At It
8) Luck Be A Lady
9) The Lady Is A Tramp
10) Come Fly With Me
11) Get Me Some
12) Her Majesty
13) Make You Proud
14) Whatever You Want Me To Be
15) Ain't It Great
16) The Worst Of Me
17) Willow weep for me

0 reacties: