About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

dinsdag 20 april 2010

Het rolletje in mijn camera geraakt maar niet op !

Een tijdje geleden ben ik naar Amsterdam getrokken. Zoals het een goede toerist betaamt had ik ook een fototoestel meegenomen. Maar geen digitaal of zo maar een prul dat je in elke winkel kan vinden. Het probleem met zo’n cameraatje is dat het een beperkt aantal foto’s heeft. Je denkt natuurlijk dat je in 2 dagen op in Amsterdam alle foto’s op zullen zijn maar nee hoor. Meestal viel er niet echt iets te zien dat de moeite waard was om voor eeuwig vast te leggen. Ik heb vele leuke dingen gedaan maar omdat nu allemaal te fotograferen.

Ik herinner mij nog toen we net uit de bus kwamen iedereen zijn fototoestel boven haalde en begon te fotograferen. We passeerden een ramp(voor te skaten) en er waren toch wel een paar idioten bij die dat moesten fotograferen zeker. Aan zo’n mensen kan ik mij mateloos ergeren. Wat ik dan ook natuurlijk doe.

De meeste foto’s heb ik getrokken in Madame Tussauds . Toen ik terug thuis kwam had ik nog een half rolletje film over. Het probleem is dat dat rolletje op moet voor ik het kan laten ontwikkelen. Als je tips hebt zeg maar.

PS: Als de foto's goed gelukt zijn zal ik ze misschien ook op mijn blog zetten.

0 reacties: