About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

maandag 26 april 2010

De verloedering der placemats

Laatst besloot ik om bij de lokale Pittaboer te gaan eten. Eenmaal aangekomen zet ik mij aan 1 van de gezellige tafeltjes. Tot mijn grote ongenoegen merkte mijn arendsoog op dat eerdere bezoekers van de Pittazaak de spelletjes al hadden ingevuld. Niet dat ik de spelletjes ooit invul laat staan de intentie had ze in te vullen. Dit was niet de eerste keer dat ik dit opmerkte.

Hierbij wil ik niet de Pittazaak viseren, ook andere zaken stellen mij teleur op het vlak van placemats. De placemat is toch de essentie van de maaltijd. Dat weet iedereen die af en toe eens eet. Elke uitbater met een beetje zelfrespect vervangt na elke maaltijd zijn placemats.

Ik weet dat ik nu van een mug een olifant aan het maken ben maar ach een mens moet toch iets doen. :-)

0 reacties: