About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

zaterdag 3 april 2010

Paasvakantie

De Paasvakantie is eindelijk aangebroken. Dit betekend 2 weken niets doen, slapen tot de middag, heel veel muziek luisteren, ... Laten we ook hopen dat het weer wat mee zit want heel de dag binnen zitten is ook niet echt tof.

Voor de waarschijnlijk "vele fans" van mijn band heb ik goed nieuws. Deze week zullen er ook nieuwe opnames volgen dus zullen jullie weldra gloednieuwe nummers kunnen beluisteren van Jimi & The Marmelade Sky Band. Het is toch wel speciaal als je in een band zit ondanks dat je geen enkel instrument kunt bespelen. Samen met nog een andere vriend ben ik ook nog van plan een "boek" te schrijven. Mijn vakantie zal dus zeker productief zijn.

Maar het zou geen vakantie zijn moest ik mij niet ontspannen. Op het programma staan ook 2 concerten. Op zondag Frank Boeijen en op Maandag Hans Teeuwen. Over beide concerten zal ik ook weer een verslagje schrijven. Ik ben vooral benieuwd naar het concert van Meneer Teeuwen. Zijn laatste CD was allesinds veel belovend.

Om dit blogbericht af te sluiten wens ik iedereen 2 weken rust toe.

2 reacties:

Lien zei

wat voor bandje heb je wel, en vooral, wat doe je dan als je geen instrument bespeelt? zingen? :D

Hippie101 zei

Zingen heb ik nog niet gedaan maar dat komt er nog van. Meestal maak ik nog gewoon wat lawaai. Met een piano valt er veel te doen hoor. :) Ik heb ook al eens een Ukulele gebruikt. De muziek trekt op niets maar het is gewoon leuk om samen met mijn vriend "muziek" te maken. We hebben een myspace als je wilt horen hoe slecht we zijn :D