About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

maandag 12 april 2010

Frank Boeijen @ Vooruit

Gisteren was het Frank Boeijen tijd in de Vooruit te Gent.

Frank Boeijen maakt kleinkunst dus zijn de meeste liedjes luistermuziek. Hij heeft ook een prachtige stem.

De zaal en het publiek waar veel beter dan bij Boudewijn De Groot. Het concert van Boudewijn was goed maar de Capitole is toch niet echt geschikt als concertzaal dunkt mij. Rond achten begon de show.

Ook Frank Boeijen had een heel mooie setlist samengesteld en zich laten omringen door een fantastische band.

Hij heeft het liedje gespeeld dat ik wou: De Verzoening. Naar mijn mening toch zijn mooiste liedje.

Een heel leuk moment was toen hij en de band zich vlak voor het publiek zetten. De drummer nam een box mee en begon daar dan op te drummen.

Tijdens het nummer Zwart-Wit zong iedereen het refrein mee. Toen Boeijen gestopt was met zingen maar de band nog verder speelde bleef het publiek maar verder zingen.

Heel grappig was ook dat hij tot 2x toe gebist heeft. Eerst 1 nummer en dan nog eens 3 nummers. Na het 1ste nummer vroeg hij: “Hebben jullie nog even tijd?”

Zijn bekendste liedje is Kronenburgpark dus je verwacht wel dat hij dat ook zou spelen maar de snoodaard wachtte tot het allerlaatste moment om het te spelen. ;)

Een klein minpunt was wel de voortdurend flitsende camera’s. Ik begrijp die mensen echt niet. Heb je niet genoeg aan je aanwezigheid op die avond? Na een tijdje verminderde dit gelukkig.

Wat ik ook nog altijd niet begrijp is de drang die sommige mensen hebben om na het einde van een concert, dus meestal het laatste nummer, recht te gaan staan. Blijf toch zitten je verpest voor degene achter je zit! Doch het was weer een goed optreden. Op naar het optreden van Hansje.

Setlist
- Alles wat ik had
- De Ontmoeting
- Juliette
- Streken van de meester
- Mooie dame uit Hue
- In mijn bloed
- Jazz in Barcelona
- Fim do Mundo,verkorte versie
- Liefde van mijn leven
- Aan de bezitters van een ziel
- De verzoening
- Taal van de tijd
- Geluk
- Verboden dichters
- De vraag
- Zeg me dat het niet zo is
- Zonder woorden
- Verjaardagsfeest
- Welkom in Utopia
- Zo ver
- Kaap de goede hoop
- Vaderland
Bis
- Koud in mijn hart
- Hier komt de storm
- Kronenburg Park

0 reacties: