About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

vrijdag 11 juni 2010

Examenstress

Wat is het lang geleden dat ik nog eens een blogbericht heb geschreven zeg. Bijna een maand om precies te zijn. Tijd voor een kort berichtje want ik heb spijtig genoeg niet zoveel tijd aangezien ik midden in de examens zit.

De komende 2 weken zullen er hoogst waarschijnlijk geen blogberichtjes volgen maar ik zal dat allemaal goed maken tijdens de vakantie want dan ik lekker veel tijd om te schrijven. Maar eerst 2 weken doorbijten en hopen dat ik er op het einde van de rit door ben.

De vorige keer ging het minder goed maar deze keer heb ik een paar afspraken gemaakt.
1)De computer blijft 2 weken uit! behalve om mijn mail te checken en daarna gaat hij meteen weer uit. Een klein minpunt is wel dat mijn muziek nu wel gelimiteerd is aangezien ik meestal met de computer luister.
2)Geen films meer! Anders haast ik mij teveel om op tijd af te geraken.
3) Op tijd gaan slapen! Als ik geen goed nachtrust heb dan vergeet ik bijna alles wat ik de dag daarvoor in mijn hoofd probeerde te proppen.
Ik kan er nog wel een paar opnoemen maar ik zal het hier bij laten anders verandert het hier nog in een lezing.

Nog 1 ding. Wat mij nog is opgevallen is dat er altijd een paar liedjes in mijn hoofd zitten tijdens een examen. Het is alsof ik in mijn hoofd een afspeellijst maak en die liedjes dan door elkaar afspeelt . Heel gek maar best aangenaam. Nu duik ik maar weer in tussen de paparassen. Tot binnen 2 weken hoop ik.

0 reacties: