About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

zaterdag 26 juni 2010

Het Nederlandstalige Lied

Ik heb besloten een afspeellijst te maken met het beste van het Nederlandstalige lied. Dit is het voorlopige resultaat. De kans is echter groot dat er nog veel bij komt. Kleinkunst is eigenlijk 1 van de eerste genres die me echt kon boeien. Die liefde is gebleven. Bij vele muziek spreekt de tekst mij echt aan of zijn er herinnering aan verbonden.

1) Ann Christy - De Roos
2) Bløf - Harder dan ik hebben kan
3) Bløf - Wat zou je doen (live)
4) Boudewijn de groot - Meisje van 16
5) Boudewijn de groot - Welterusten, Mijnheer de president
6) Boudewijn de groot - Testament
7) Buurman – Pruimelaar
8) Buurman - God, ik en Marjon
9) Buurman - Heel fijn feest
10) Clouseau - Daar gaat ze
11) Clouseau - Wil niet dat je weggaat
12) Clouseau - Afscheid van een vriend
13) Eva De Roovere & Gerry De Mol - Op een hoopje
14) Eva De Roovere - Zoals in dat ene liedje
15) Fixkes - Lievelingsdier
16) Fixkes - Ongelukkig
17) Fixkes - Kvraagetaan
18) Frank Boeijen - 2 mannen zo stil
19) Frank Boeijen - De verzoening
20) Frank Boeijen - Kronenburg park
21) Frank Boeijen - Dronkemansgedicht
22) Guus Meeuwis & Vagant - Het is een nacht (live)
23) Guus Meeuwis - Eerste lief
24) Kommil Foo - Ik red me wel
25) Kommil Foo - Schone schijn
26) Kommil Foo - Madrid
27) Kommil Foo - Ik drink
28) Kommil Foo - Laf hart
29) Kommil Foo - Hij die wacht
30) Kommil Foo - Dit kan jij niet zijn
31) Kommil Foo - Weg met de liefde
32) Raymond Van Het Groenewoud - Je veux de l’amour
33) Raymond Van Het Groenewoud - Mijn schoolgaande jeugd
34) Raymond Van Het Groenewoud - Bleke Lena
35) Raymond Van Het Groenewoud - Mama moet komen
36) Rob De Nijs - Jan Klaassen De Trompetter
37) Rob De Nijs - Leonardo
38) Tom Pintens - In Charleroi
39) Veldhuis & Kemper - Ik wou dat ik jou was
40) Veldhuis & Kemper - Wie je was
41) Veldhuis & Kemper - Neem maar mee
42) Veldhuis & Kemper - Laat mij mezelf
43) Veldhuis & Kemper - Oud geboren
44) Wannes Van De Velde & Roland Van Campenhout - Café zonder naam
45) Wannes Van De Velde - Ik wil deze nacht in de straten verdwalen
46) Wim De Craene - Rozane
47) Wim De Craene - Tim
48) Wim De Craene & Della Bosiers - Mensen van 18
49) Yasmine - Porselein

0 reacties: