About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

donderdag 24 juni 2010

Je veux qu'on rie, Je veux qu'on danse, Je veux qu'on s'amuse comme des fous!

Vandaag was het weer eens tijd voor een repetitie van Jimi & The Marmelade Sky Band. De bandleden spraken af in het repetitiekot waar ze nieuwe kunst zouden maken. Dit liep een beetje anders af.

We waren van plan om aan de nummers te werken maar het lukte niet zo goed vandaag. Ons excuus: "De vakantie is wel pas begonnen hé." We hebben wat teksten bekeken en wat rond gekloot op de instrumenten en daarna hebben we het dan maar over een andere boeg gegooid.

We besloten om de promotie wat uitwerken. We trokken de metropool Eke-City binnen en namen een paar foto's en een paar filmpjes op. De "debiele" foto's zijn op last.fm en op de myspace te vinden. We hebben alle filmpjes aan elkaar geplakt en zijn er nu een videoclip van aan het maken. Het nummer dat we er willen onderzetten, Het Leidse Plein, moeten we wel nog eens opnieuw opnemen. Hierdoor is de video nog niet beschikbaar voor het grote publiek. Maar misschien is dat wel beter zo aangezien ik mij compleet belachelijk heb gemaakt. Met een das een gebrild wat op een piano zitten rammen das mijn ding. Dat is mijn bijdrage voor de band zowat. Ik heb ook de meest foto's en filmpjes gemaakt. Het resultaat zal binnenkort te zien maar gelieve ons niet te hard uit te lachen. Hou in je achterhoofd dat dit maar een hobby is.

Bart is nu ook aan het werken aan een website dus binnenkort zijn we ook te vinden op het wijde web.

Verdere vorderingen van de band zullen hier te vinden zijn.

3 reacties:

Lien zei

Un titre en français! nice nice :)
Alé, het gaat precies wel vooruit met die band! ;-)

Hippie101 zei

Een stukje Jacques Brel kan er bij mij altijd in.
Het doel is deze zomer door te breken. Best wel een uitdaging als je geen instrument kunt spelen. Alhoewel het schudei mij wel erg ligt. ;-)

Lien zei

haha zalig, het schudei :D veel succes ermee! ;-)