About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

vrijdag 25 juni 2010

Say it loud and sing it proud



Volgens mij en waarschijnlijk vele anderen de beste live versie ooit van Black op het Pinkpop Festival 92'.



Eddie en co vliegen er weer in tijdens het laatste nummer van hun MTV Unplugged optreden. Zoals gewoonlijk straalt de energie van hen af. Rond 4:30 is het een waar kippevel moment.



Jacques Brel zingt Amsterdam met veel bravoure. Brel is in mijn ogen een van de grootste performers ooit geweest. De versie van zonder ondertitels wou maar niet lukken maar hier de link.



10 minuten durende versie van I remember waarbij Damien Rice totaal loos gaat.



Kommil Foo brengt de volgende uit hun laatste show Wolf. Een ijzersterk lied en perfect gebracht.

0 reacties: