About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

maandag 28 juni 2010

Het Phoebe moment

In de serie Friends, een van mijn favorieten, is er een aflevering waarin Phoebe heel de nacht wakker blijft omdat haar brandalarm zonder reden afgaat. Bekijk het filmpje hier. Heel hilarische aflevering maar gisteren had we het bij m'n thuis zelf voor.

Het was al laat toen ik in m'n bed kroop met de Ipod in de hand. De dag ervoor had ik Boeijen Vrienten en Hofdstede van m'n Nonkel meegekregen dus dacht ik dat eens uit te proberen. Ik lag al rustig in te dommelen toen ik een kleine piep hoorde. Ik dacht dat er misschien iets mis was met de cd maar ik lette er verder niet op. Tot slechts 30 seconden later er een 2de piep volgde. Weer 30 seconden later PIEP PIEP PIEP. Toen had ik iets van als er nog 1 PIEP volgt dan ga ik er iets van zeggen. M'n broer had reeds de zijn deur geopend toen ik uit m'n kamer kwam. Het was zijn brandalarm dat aan het piepen was. De batterij was plat. Over timing gesproken.

2 reacties:

Ine zei

aargh piepdinges zijn verschrikkelijk :s

Hippie101 zei

Ik denk dat het ongeveer 1 uur was toen het begon. De timing kon niet beter. Ik denk dat zo'n ding ook al eens is afgegaan tijdens het koken.

Ze moeten je wel beschermen maar tot nog toe hebben ze alleen nog maar op de zenuwen gewerkt.