About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

zondag 16 mei 2010

R.I.P. Roboman

Met diepe spijt meld ik dat Roboman niet meer onder de levenden is.

Toen ik een tijdje geleden weer door de gangen van mijn school liep merkte ik op dat Roboman niet meer trots over zijn rijk uitkeek. Een van zijn benen was losgekomen waardoor romp en hoofd de grond raakten. De eens zo grote vorst der eindejaarwerken 2010 buigde het hoofd. Zijn rijk was tot een einde gekomen.

Simon en ik wouden hem nog proberen te repareren maar dan werden wij waarschijnlijk aangeduid als de vandalen die hem toegetakeld hadden. Daarna hebben we nog een tijdje gespeeld met het idee om hem te begraven maar ook dat leek ons riskant. Stilletjes neurieden we het begin van de dodenmars van Chopin.

Een paar dagen later stond hij al weer recht tot bleef hij zwaar gehavend. Hij zal nooit meer dezelfde zijn.

0 reacties: