About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

zondag 27 juni 2010

Stairway To Heaven

Volgende cd’s krijgen in mijn ogen een 5 op 5

Nirvana – Unplugged in New York

Deze cd heb ik al eerder besproken. (zie hier)

Damien Rice – O

Damien Rice bezingt hoe mooi de liefde kan zijn maar ook hoe hard ze kan zijn. Misschien wel mijn favoriete cd. Mijn favoriete liedjes op deze cd I remember and Cheers and Darlin’.

Veldhuis & Kemper – Half zo echt

Ook deze cd is reeds besproken (zie hier)

Pearl Jam – Ten

De gewone cd spreekt mij niet echt aan maar de live versie van Ten zijn zo indrukwekkend. Ik heb het MTV Unplugged concert en Live Pinkpop ’92 in Itunes en die 2 plaatjes kloppen gewoon perfect.

Beirut - Flying Club Cup

Beirut zorgt bij altijd voor feestgedruis. Flying Club Cup is een cd die je gelijk meeneemt naar een oud stadje waar iedereen melancholisch zingt. Een heerlijk cd.

3 reacties:

Ine zei

Damien Rice is meer dan geweldig! beide albums!

Hippie101 zei

Ik ben vooral fan van O. Als het winter is en het weer is guur dat leg ik vaak Damien op.

Ine zei

ja ik heb ook zo mijn Rice momenten