About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

zondag 27 juni 2010

Nighty night! Don't let the bed bugs bite

Als ik soms de poorten van het dromenrijk niet open krijg durf ik wel eens een plaatje opleggen. Er zijn een aantal platen die telkens terugkeren. Hier een opsomming

Nirvana – Unplugged in New York

De legendarische plaat van Nirvana. Heel mooie nummertjes en lekker rustig maar eindigt met een klapper van jewelste als Kurt Cobain zijn stem kapot schreeuwt tijdens de cover van het Leadbelly nummer Where Did You Sleep Last Night?

Veldhuis & Kemper – Half Zo Echt

Een prachtige kleinkunstplaat met teksten die mij echt kunnen raken. De hit Ik Wou Dat Ik Jou Was staat op deze cd maar mijn favoriet blijft toch oudgeboren

Kommil Foo – Lof Der Waanzin

Weer zo’n pareltje uit de Nederlandstalige muziekscene. De broertjes Walschaerts slaan de spijker hier recht op de kop

Buurman – Rocky Komt Zo

En we blijven nog even bij kleinkunst. Deze cd bevat prachtige melancholische liedjes. De dromerige stem van de zanger brengt je terug naar het goede oude verleden.

Fixkes – Fixkes

Über gezellige debuutplaat van de Fixkes. Gegarandeerd een topper voor moeilijke nachten

Conclusie: Als ik niet kan slapen is het kleinkunst to the rescue.

0 reacties: