About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

zaterdag 2 oktober 2010

We're Going To London Baby!!!

Er is een kutweek voorbij vol met toetsen! Daarbovenop heb ik nog eens verlengd weekend! Kan ik best wel gebruiken. Al die slaap die ik nog moet inhalen en ik moet ook nog een boek uitlezen tegen donderdag. Maar nu iets wat er daar min of meer bij aansluit.

WE'RE GOING TO LONDON BABY!

Ik heb het misschien ooit al verteld maar dit jaar (eigenlijk 2011) ga ik met het school naar London voor drie dagen. Ik ben nog nooit naar London geweest dus voor mij gaat het een groot avontuur worden net als Amsterdam vorig jaar.

Gisteren kregen we de eerste info en we gaan met de boot. Lijkt mij toch iets leuker dan met de trein eerlijk gezegd. Daarnaast bezoeken we tal van toeristenattracties en doen we The Jack The Ripper Walk enz. Het is pas voor in februari maar ik kijk er nu al zot naar uit. En om al een beetje in de sfeer te geraken:



0 reacties: