About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

maandag 11 oktober 2010

Shannon Hoon zat toch niet in Nirvana?

Laatst had ik weer zo'n hele gekke droom. Het was ergens op 1 of ander festival op een weide. Natuurlijk was er weer bom veel volk. Er stonden ook hekkens maar ergens in het midden van de weide (nutteloos dus).Ik wandel zo wat rond de achterkant van het podium is een soort van cafeetje blijkbaar. Nirvana zit er wat te spelen op hun akoestische gitaartjes. Heel aangenaam allemaal maar na een tijdje merk ik dat het niet Kurt Cobain is die aan het zingen is maar Shannon Hoon!? Daarna wordt het wazig (misschien best). Mijn onderbewustzijn moet dringend eens zijn muziekgeschiedenis opfrissen!

0 reacties: