About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

zondag 31 oktober 2010

Cherry Sunburst @ Eraspop


Het andere lid van Jimi & The Marmelade Sky Band, Bart, zit ook in tal van andere bands waaronder Cherry Sunburst. Laatstleden gaven zij hun allereerste optreden op Eraspop, een concertavond georganiseerd door het Erasmus Atheneum Deinze. Natuurlijk kwam ik ook een kijkje nemen. Ik stak zelf de handen uit de mouwen en werd omgetoverd tot roadie en bandfotograaf.

Als de instrumenten eenmaal door band en roadies het gebouw werd binnengebracht kon het evenement van start gaan. Cherry Sunburst trad als derde op (verder programmatie zie onderaan). Tijdens de soundcheck sloeg het noodlot toe. Na een paar slagen viel de drum uiteen. Uiteindelijk werd alles met plakband aan mekaar geplakt en kon het concert van start gaan.

De band begon met het nummer Time van Pink Floyd, daarna speelden ze een eigen nummertje getiteld The Banality Of Life Itself. Ik zelf fotografeerde het concert (zie foto's en link).

Op een paar kleine foutjes na werd het een geslaagd eerste concert. Na het optreden volgden we nog de andere concerten en werd er nog duchtig wat gepraat. Het resultaat van de wedstrijd hoorden we niet meer. Achteraf bleken The Cardiacs gewonnen te hebben, Sons Of Shiva eindigde 2de en London Bullet 3de.

De leden van Cherry Sunburst

Katrien Vyncke - Vocals;
Arthur "Beertje Paddington" Zwaenepoel - Bas;
Ennio "Bannio" Facq en Bart Coene - Gitaar;
Loïc Van Zeebroek - Drums

Volledig programmatie

19u30 Xink

20u00 Sons of Shiva

20u30 Cherry Sunburst

21u00 Joe-Thibo

21u30 London Bullet

22u00 Desperado a.k.a. D.S.P.

22u30 The Banana Stripes

23u00 Electric Minds

23u30 The Cardiacs

00u00 DJ X-Centric ft. SwaggaaaKidz

0 reacties: