About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

maandag 4 oktober 2010

Lang leve November!

November gaat een zalige maand worden! De evenementen op een rijtje:

1) Op 2 November komt de eerste Black Dub cd uit die eigenlijk al in Maart in de winkels moest liggen.
2) Op 5 November komt de nieuwe Buurman cd uit.
3) Op 7 November zal ik waarschijnlijk naar Tindersticks gaan al moet ik mijn kaarten wel nog kopen.
4) Op 29 November zaal ik naar Marina & The Diamonds gaan maar ook daar moet ik mijn kaarten wel nog kopen.

U ziet dus een aardig gevulde agenda. Laat November maar komen.

2 reacties:

Ine zei

de nieuwe buurman wil ik ook! :)

Hippie101 zei

Ge kunt al 1 nummer via de Myspace beluisteren. Ik denk dat het Mount Everest heet.

Op de Gentse Feesten hebben ze ook al een nummertje van de nieuwe plaat gespeeld. Dat heette Casablanca denk ik.