About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

dinsdag 19 oktober 2010

Recente ontdekkingen/verslavingen

Chris Whitley

Vader van Trixie natuurlijk. Helaas veel te vroeg overleden, maar liet wel een prachtige catalogus na. Zijn albums zijn moeilijk te vinden maar ik heb er toch al 3 in mijn bezit. Ze duren allemaal kort, zo'n halfuurtje, toch zijn ze vreselijk goed. Mijn favoriet is Warcrime Blues en die wordt dan ook grijs gedraaid. :)



Ilse Delange

Een recente ontdekking uit mijn vader zijn collectie. Hetgeen wat ik al van haar gehoord had vond ik niet goed. Een tijdje geleden hoorde ik echter haar debuutplaat, World Of Hurt, en die kon mij wel pruimen.

Vrienden Van Amstel

Via Ilse en youtube ben ik dan bij een oud programma op de Nederlandse buis terecht gekomen. Het fijne weet ik niet van, maar de filmpjes die ik al heb gezien waren telkens duetten tussen kleinkunstgrootheden en andere Nederlandse artiesten. Enkele namen: De Dijk & Ilse De Lange, Frank Boeijen & Guus Meeuwis, Ilse Delange & Raccoon, ...

0 reacties: