About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

maandag 27 september 2010

Apocalyps

Een tijdje geleden had ik zowaar een apocalyptische droom. Het is al een klein wonder dat ik een droom kan onthouden maar deze zal mij zeker nog bij blijven.

Ik stap uit mijn huis en de lucht is oranje (teveel naar Hollywood films gekeken dus). Een reusachtige groep mensen loopt in paniek een straat in. Het is drummen geblazen. Ik ben nogal verward en wacht tot de meute gepasseerd is. Op een afstand en halfverdwaasd volg ik de groep. Ik zie nog een paar mensen achterop lopen maar de grote groep is al lang verdwenen. Als ook de laatste mensen verdwenen zijn slaat het plotseling helemaal om. De meute rent nu in volle paniek in mijn richting. Ik blijf staan omdat ik wil weten wat er aan de hand is. Net op het moment dat de clue van het verhaal komt ontwaak ik natuurlijk. Ik was nochtans zo benieuwd wat er ging gebeuren.

0 reacties: