About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

vrijdag 16 december 2011

Te doen lijst

Een hele tijd geleden heb ik eens een lijst gemaakt van cd's die ik nog moet beluisteren enz. Tijd voor een update van die lijst.


Te beluisteren artiesten
The Temper Trap
Cee Lo Green
Brian Eno
Jeff Beck Group
Sia
Lana Del Rey
Tony Benett (duetten)
Morcheeba
...

Te kopen cd's
Golden Earring - Naked II
Veldhuis & Kemper - Half zo echt
Tracy Chapman - Tracy Chapman
Chris Whitley - War Crime Blues
Pink Floyd - Wish You Were Here
Oasis - MTV Unplugged
Nick Drake - Pink moon
Kommil Foo - Lof der waanzin
Sweeney Todd soundtrack
Nick Cave - Boatman's Call
Tom Waits - Closing Time
Sam Cooke - Ain't that good news
Jackson C. Frank - Blues run the game
...

Te lezen boeken
Roddy Doyle - Paddy Clarke ha ha ha (school)
Patrick Süskind - Het Parfum: De Geschiedenis van een Moordenaar
Jack Kerouac - Onderweg
Zoveel mogelijk Brusselmans
Dimitri Verhulst - De Laatste Liefde van Mijn Moeder
...

Te bekijken films
Chocolat
Tirza
Treasure of The Sierra Madre
The Maltese Falcon
A nightmare on elmstreet (remake)
The Barefoot Contessa
Citizen Kane
Law Abiding Citizen
Avatar
De futurama reeks
Ice Age: Dawn of the Dinosaurs
Friday the 13th 1&2

1 reacties:

Bart Coene zei

Hint: don't bother watching Avatar... Je komt nooit meer over de teleurstelling heen.