About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

zondag 18 december 2011

MFL

Music For Life is dit jaar voor de laatste keer begonnen. Voor deze laatste keer staat het huis op de vorige 3 plaatsen waar ze eerder al stond. Helden (of slachtoffers) van dienst zijn Tomas De Soete, Sam De Bruyn en Siska Schoeters. Net als de voorbije 2 jaar krijgt het glazen huis 5 euro van mij. Een klein bedrag maar alle kleine beetjes helpen niet waar. Benieuwd wat het eindresultaat zal worden.

Vandaag wel een teleurstelling vanjewelste meegemaakt bij MFL. Ik zat rustig te luisteren toen Tomas het tweede dakconcert van de dag aankondigde. Admiral Freebee zou komen samen met Trixie Whitley komen spelen. Joepie denk ik dan (als grote fan van Trixie). Ik luister constant naar de radio tot het grote moment is aangebroken. Staat den baard daar alleen op het podium. Wat heeft dit te betekenen Meneer De Soete?

0 reacties: