About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

woensdag 24 november 2010

Webpagina

Op school heb ik een extra uurtje info genaamd websiteontwikkeling. We leren vanalles en nog wat om onze eigen website te maken. Morgen is het examen dus ben ik heel de middag in de weer geweest met oefenen. Ik heb een webpagina gemaakt waarin alles wat ik al gezien heb staat. Ik ben heel trots op mijn "kunstwerkje" en zou het graag delen met jullie maar aangezien het niet online staat kan dat niet. Geen paniek! Ik ga het dan maar op een inventieve mannier doen.

Een paar screenshots en wat uitleg en je weet ook wel over wat het gaat. Bovenaan de pagina heb ik net als wikipedia een inhoud van de webpagina gemaakt. Als je op 1 van de titels klikt spring je naar de titel in kwestie. Onderaan is er ook een knop om terug naar de top te springen. Bij de eerste titel heb ik met kleuren en lettertypes gespeeld. Bij titel 2 heb ik een afbeelding geplaatst. Het volgende onderwerp zijn linken. Verschillende linken naar sites, word en excel documenten die openen in een nieuw venster. De volgende stap is een combinatie. Als je op de afbeelding van Trixie klikt ga je naar haar website. Daaronder vind je verschillende soorten lijsten. In de tabel die daarop volgt vind je alle vorige elementen terug. Onderaan de pagina staan dan de credits.







Ik vind dit best wel goed gelukt en wou dit even delen. Het spijt mij als dit nergens op slaat.

2 reacties:

Ine zei

Die laatste zin vind ik geweldig! :D

gemaakt met frontpage?

Hippie101 zei

Dank u! ;-)

Nee, gewoon via kladblok maar ik heb Notepad++ ook ergens staan. :)