About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

vrijdag 5 november 2010

Quand on n'a que l'amour

Mensen die mijn muzieksmaak een beetje kennen weten dat ik een grote fan ben van Jacques Brel. Via mijn leerkracht heb ik een video kunnen bekijken met een paar live versies. Brel zingt zoals gewoonlijk met de nodige bravoure maar hij leeft zich telkens ook weer in het personage van het lied. Het nummer Ces gens là is daar een heel goed voorbeeld van.



Brel verteld niet alleen prachtige verhalen, hij beeldt ze ook uit. Hij beleeft ze!Brel geeft zich over aan de muziek en laat zich meeslepen door het moment. Het moet een genot geweest zijn om hem live aan het werk gezien te hebben. Gelukkig bestaan er nog schitterende opnames van zijn shows.

0 reacties: