About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

donderdag 4 november 2010

Black Dub - Black Dub

De allereerste Black cd is eindelijk in mijn bezit. Normaal gezien was hij gepland voor Maart 2010 maar Daniel Lanois had bijna het loodje gelegd in een motorongeval. Uiteindelijk moesten we wachten tot November 2010, maar het was al het wachten waard.



De mensen die Black Dub al een tijdje volgen kennen een heel deel van de cd al, maar er staan ook een paar nieuwe nummers op. Ook dat zijn stuk voor stuk pareltjes. Mijn favoriete nummertje van de nieuwe liedjes is Canaan. Mijn favoriete nummers van het hele album zijn: Love Lives, Canaan, I believe in you, Nomad, ...

De nummers zijn onder handen genomen door Daniel Lanois dus ze verschillen allemaal een beetje van de versies die op Youtube circuleren. Desalniettemin boeten ze niet in aan kwaliteit.

Setlist
1.Love Lives
2.I Believe in You
3.Ring the Alarm
4.Last Time
5.Surely
6.Nomad
7.Slow Baby
8.Silverado
9.Canaan
10.Sing
11.Sirens

0 reacties: