About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

zondag 21 november 2010

Lijstjes

Op de blog die ik volg zie ik nog al vaak lijstjes opduiken. Dus ik ga dat ook eens proberen dacht ik bij mezelf. Niet dat ik nooit lijstjes maak ofzo. Af en toe wel maar het probleem is dat ik ze altijd kwijt raak. Vandaar dat ik ze nu ook eens online zet. Dan is de kans al veel kleiner dat ik ze kwijt raak. :)We beginnen met een paar korte lijstjes

Te beluisteren artiesten
The Temper Trap
Cee Lo Green
Brian Eno
...

Te kopen cd's
Golden Earring - Naked II
Pearl Jam - Live @ Benayora Hall
Tori Amos - Little Earthquackes
...

Te lezen boeken
Jonathan Safran Foer - Extreem Luid & Ongelooflijk Dichtbij
Patrick Süskind - Het Parfum: De Geschiedenis van een Moordenaar
Jack Kerouac - Onderweg
...

Te bekijken films
Inception
Chocolat
Tirza
Harry Potter and the Half-Blood Prince
...

2 reacties:

Lien zei

The Temper Trap: heel leuke band!
Extreem luid en ongelofelijk dichtbij: geweldig boek!
Inception: super film!
;-)

Hippie101 zei

Ik denk dat ik op het juiste spoor zit dan. ;-)