About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

donderdag 9 september 2010

I'm singing in the rain

Vandaag was een regelrechte kutdag! Ik ben echt kapot.

De voormiddag en alles viel allemaal nog mee maar de namiddag! Direct na het eten hadden we L.O. Ik ben niet echt een L.O. hater of zo, niet meer alleszins, maar het weer moet wel goed zitten. Heel de woensdag was het slecht weer maar vandaag zag het er nog hoopvol uit. Zoals je al had kunnen verwachten sloeg weer natuurlijk net weer om. We gingen in een stralende zon naar het lokale voetbalveld. Toen we aankwamen begon het al een beetje te druppen en zo'n 20 minuutjes later begon het echt te regenen met een stortbui als apotheose. We gingen na een tijdje schuilen en toen we weer vertrokken was het natuurlijk weer in een stralende zon! De wind tijdens de rit wakkerde een komende verkoudheid nog meer aan.

Daarachter was het spreekopdracht Nederlands maar eerst moesten we een tafel naar het lager dragen met het gevolg dat mijn armen de rest van de dag zo goed als onbruikbaar zijn. 1 klein lichtpuntje aan deze dag was wel dat mijn spreekopdracht is uitgesteld. Uitstel is wel geen afstel natuurlijk.

0 reacties: