About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

zaterdag 4 september 2010

If I say shut your eyes

Deze zomer waren vele mensen in de ban dat ene liedje van Editors "No Sound But The Wind". Een oud nummer zo blijkt maar het werd weer in de spotlights gezet door 1 persoon die samen met Tomas Smith zich de ziel uit het lijf zong op de wei van Werchter. De Editors maken nu handig gebruik van dat filmpje en promoten het zoveel ze kunnen. Het moet gezegd zijn dat ze wel volkomen gelijk hebben! Het is waarlijk een prachtig nummer en ik ben er nu een helemaal in de ban van (een beetje laat maar toch). Van de Editors ben ik niet zo'n grote fan maar als ze hun nummers akoestisch of op de klassieke piano spelen is het prachtig. Ik ben eerder fan van de rustige Editors.

0 reacties: