About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

donderdag 18 maart 2010

Itunes

Na de computercrash van vrijdag moest ik al mijn programma's weer installeren. Voor de meeste programma's ging dit vlot maar Itunes, voor mij toch wel 1 v/d belangrijkste, werkte natuurlijk niet.

Telkens als ik het weer wou installeren feliciteerde hij mij met de installatie. Toen ik vervolgens Itunes wou opstarten kreeg ik een foutmelding.

Na een hoop verwijdering van Itunes bestanden probeerde ik het weer. Toch had hij nog altijd een eigen willetje.

Via 1 of andere site vond ik dan weer een nieuwere versie van Itunes. Op hoop van zege dan maar. En jawel mijn geduld werd beloont. Itunes werkte weer!

Nu moest ik alleen maar een programma vinden om mijn muziek van mijn Ipod in Itunes te krijgen. Deze zoekttocht duurde gelukkig minder lang. Het terugzetten daarentegen nam wel veel tijd in beslag.

Vandaag kon ik dan eindelijk, na ongeveer 1 week, weer naar mijn muziek luisteren. Een verademing kan ik je wel melden. Ik ben weer klaar om er tegen aan te vliegen.

Besluit: Niek kan niet zonder muziek en is blij dat zijn Pc weer werkt. :)

0 reacties: