About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

zondag 14 maart 2010

Computercrash

Na een dag hard labeur wou ik vrijdagmiddag even ontspannen op de PC. Toen ik hem aanzette kreeg ik een foutmelding dat hij mijn systeem niet kon vinden of dat het beschadigt was. Ik moest dus opzoek naar een manier om hem weer aan de praat te krijgen.

Na lang zoeken vond ik dan toch een manier. Ik moets het ene na het andere menu doorlopen. Uiteindelijk stond mijn computer weer in zijn standaarinstellingen.

Ik ben al mijn programma's kwijt, foto's, muziek, schoolwerk. Na een tijdje heb ik de meeste van mijn documenten toch weer terug gevonden. Mijn programma's zijn wel naar de zak.

Ik mag al mijn muziek weer in Itunes beginnen zetten, Microsoft Office opnieuw installeren enz. Het gaat veel werk worden maar ik ben toch al blij dat ik de meeste documenten terug heb. Ik wens niemand een computercrash toe want het is geen pretje.

0 reacties: