About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

zaterdag 20 maart 2010

Alice In Wonderland III


Deze vrijdag was het zo ver. Ik ben eindelijk naar Alice In Wonderland gaan kijken. Het is nog een tijdje spannend geweest door een dreigende boycot maar alles is nog goed gekomen. Het zou ook mijn eerste 3D film zijn in de decascoop.

Aan de balie mochten we een 3D bril, die leek alsof hij uit een Terminator film kwam, nemen. Eenmaal in de zaal kregen we eerste een instructie filmpje voor de 3D brillen. Je kan ze niet stelen want er zit blijkbaar een alarm in verwerkt.

Toen begon de film. Als je je bril niet op had zag je alles wazig. Het 3D effect draagde echt wel bij tot de sfeer van de film. Alleen was de ondertiteling wel waardeloos. Voor een voor mij nog onbekende reden was de ondertiteling in het geel!? Nog een klein nadeel is wel dat het heel vermoeiend is voor de ogen.

Over film was al veel gesproken. Velen vonden de special effects en het decor prachtig maar het verhaal wat magertjes. Ik ben het daar niet mee eens. Het is een goed vervolg voor het boek. Ik heb het boek nog niet gelezen maar ik ken de grote lijnen van het verhaal. De combinatie van Burton, Depp en Bonham Carter was in het verleden altijd briljant en ook deze keer vond ik het geweldig.

Voor alle Burton fans is dit een must see! Best ook in de cinema gaan kijken want veel van de magie zit ook in het 3D effect.

0 reacties: