About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

vrijdag 6 januari 2012

Artists and Models (1955)

'Artists and Models' is een komische film uit 1955. De hoofdrollen zijn voor het komische duo Dean Martin (zanger van That's Amore) en Jerry Lewis (The Nutty Professor). Shirley Maclaine en Dorothy Malone spelen bijrollen. Dit is de veertiende film van het duo en 1 van de meest succesvolle. Dean Martin speelt zoals gewoonlijk weer de playboy die de ene vrouw na de andere charmeert terwijl Jerry Lewis de randdebiel speelt die er voor zorgt dat ze in allerlei domme situaties terecht komen.


In deze film probeert Dean Martin het te maken als tekenaar/schilder in New York. Jerry Lewis is zijn roommate en hij wil het maken als schrijver van kinderboeken. Door allerlei omstandigheden slagen ze er toch in hun droom waar te maken al was het wel een parcours vol met obstakels. Zoals u wel had kunnen verwachten zingt Martin af en toe eens liedje. Gelukkig is dit niet echt storend en Dino heeft ook nog eens een prachtige stem. Lewis zorgt dan weer voor de slapstick momenten in de film.

0 reacties: