About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

dinsdag 19 juli 2011

Cupido


Cupido is kortfilm (zo’n 33min) gemaakt door Michiel Vaernewijck en Jules Van Hoe. De hoofdrollen zijn weggelegd voor Jeroen Willemse en Freya Vermeulen. Aan dit project werd meer dan 2 jaar gewerkt en het resultaat mag er zijn. Cupido vertelt, hoe kan het ook anders, een liefdesverhaal. Er worden geen dialogen gebruikt waardoor de prachtige soundtrack de film draagt. De film beleefde al een tijd geleden zijn première maar hij is nu ook online te zien (zie hieronder). Ook de making off filmpjes kunnen worden bekeken op Youtube via deze link. Voor meer informatie kan je ook op de site terecht.

0 reacties: