About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

donderdag 19 juli 2012

Nieuwe Start 2.0

Waar hou ik mij de laatste tijd mee bezig zodat ik geen tijd meer heb om te schrijven vraagt u? Met het schaamrood op de wangen moet ik vertellen dat ik een beetje verslaafd ben aan mijn nieuwe computer. Hij is veel beter dan de vorige en mijn games die ik niet kon spelen kan ik nu wel spelen. Ik geef grif toe dat ik een kleine verslaving heb. Niet enkel mijn computer houdt mij de laatste tijd in de ban, ook films zijn een beetje een "obsessie". Een stille getuige daarvan is mijn account op ICM. Ik ben sinds vorige zomer namelijk een groot fan van het oude Hollywood en deze zomer ben ik van plan zoveel mogelijk classics te bekijken. Het is een beetje mijn beloning na de examens zeg maar.

Nu heeft er mij iemand gevraagd om een verslagje te schrijven en ik heb dat ook gedaan. Terwijl ik dit deed genoot ik weer om totaal loos te gaan in belachelijk taalgebruik. Ik heb me dus goed geamuseerd tijdens het schrijven. Goed nieuws dus mij dunkt! Ik ga proberen weer wat meer te schrijven. Een ander plan is ook om een beetje als tumblr te werk te gaan. Af en toe een paar foto's posten. Hopelijk tot schrijfziens!

0 reacties: