About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

vrijdag 4 november 2011

La vita è bella

Ik heb net de schitterende film "la vita è bella" gezien. Ik was al langer fan van Roberto Benigni maar met deze film heeft hij toch een plaatsje in mijn favorieten kunnen veroveren. De film is zowel komisch als hartverwarmend met een bijzonder bitter einde. Een aanrader voor wie hem nog niet gezien heeft en wie hem al gezien heeft mag hem gerust nog eens bekijken.

Hieronder een heel grappig en warm moment in de film. Vader en zoon worden naar een concentratiekamp gestuurd en de vader maakt zijn zoon wijs dat het allemaal maar een spelletje is.



Een verdiende 10/10 voor deze film!

0 reacties: