About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

vrijdag 4 november 2011

John Travolta schitterend als Danny Zuko!

Een tijdje geleden heb ik eindelijk de klassieker Grease gezien. De liedjes kende ik natuurlijk al langer maar het is er nu eens eindelijk van gekomen.


Vroeger wist ik weinig af van musicals maar langzaam aan begin toch een aardig lijstje van musicals gezien te hebben. En ze waren allemaal al goed. Grease is een komische film die je met catchy liedjes weer helemaal in de jaren 50 brengt. Naast de zeemzoete lovestory is er nog plaats voor een paar heel leuke grappen.

0 reacties: