About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

woensdag 23 maart 2011

Auteurschap

Vanaf heden ben ik een gepubliceerd auteur. Ik heb namelijk eens voor de grap een berichtje naar de rubriek 'Uitlaat' van Humo gestuurd en tot mijn verbazing sta ik er deze week in. De bedoeling was eens testen hoe makkelijk je daar een berichtje kan plaatsen.

Mijn berichtje, dat dezelfde titel draagt als dit blogbericht, is te vinden op de 2de pagina van 'Uitlaat' als eerste bericht. Het is ondertekend met Nixon Mandela.

PS: Binnenkort zal ik het misschien eens online zetten. ;)

0 reacties: